Friday, April 9, 2010

DT article: Hobbyhärven


Maria fra Hobbyhärven i Sverige har sponset oss til denne DT artikkelen.
Hun har sendt oss hvert vårt Tina Wenke stempel fra Stampavie.
Disse motivene er så skjønne, så vi har naturligvis kost oss masse med å lage kort til denne artikkelen.
Her noen ord fra Maria og Hobbyhärvan:

Maria, the owner of Hobbyhärven in Sweden has sponsored us for this DT article.
She has sent us all a Tina Wenke stamp from Stampavie.
These images are so adorable, so of course we had a great time making cards for this article.
Here are some words from Maria and Hobbyhärven:



Hej!
Maria är mitt namn men kallas för det mesta Mia.
Jag är innehavare och ägare till Hobbyhärvan (http://hobbyharvan.se/) som kan hittas i härliga, mysiga sommarstaden Västervik.
Jag är 45 år, alltså i mina bästa år! 3 st barn har jag hunnit med att få. En kille på 25 och två tjejer på 16 respektive 13 år.
Att jag skulle ha butik har jag vetat enda sedan jag var liten. Det liksom ligger i släkten. Att det just blev en hobbybutik var väl egentligen en slump. Jag hade först tänkt öppna en garnbutik men till slut blev det en kombinerad garn och hobbybutik.
År 2000 startade jag Hobbyhärvan (http://hobbyharvan.se/).
Jag kan inte riktigt förstå att det redan gått 10 år, men tiden springer ju iväg när man har roligt!
År 2005 började jag sälja stämplar och kortmaterial, därefter även scrapbooking.
Nu har jag äntligen öppnat en webbutik!(http://hobbyharvan.se/) Ni är varmt välkomna att besöka den.
Titta gärna in på bloggen (http://hobbyharvan.blogg.se/) också, när ni ändå är igång! J
Ha en underbar dag!
Kram Mia, Hobbyhärvan.

Hey!
My name is Maria but I use to be called Mia, most of the time.
I am the owner and manager of the shop, Hobbyharvan (http://hobbyharvan.se/) as you can find in the wonderful and nice summer city; Västervik!
I´m 45 years old. In other words, in my best years!
I got three children. One boy at 25 and two girls at 16 respective 13 years.
Since I was little I knew I was going to have a store. We have it in our family.
But it was a little surprise that it became a Hobbystore. At first my planes was to open a yarn shop. But in the end it became a combined yarn- and hobby store.
In the year of 2000 I started the shop, Hobbyhärvan (http://hobbyharvan.se/)
And I can´t really understand it has already gone 10 years since I opened, but the time runs fast when you have fun!

Year 2005 I started selling stamps and card materials, and shortly thereafter also scrap booking.
And now I have finally opened a webshop! You are warmly welcome to visit it!
You can also visit our blog! (http://hobbyharvan.blogg.se/)

Have a lovely day!!
Hugs Mia, Hobbyhärvan.

***
Her er våre kort med Tina Wenke motiver:
Here are our cards with Tina Wenke images:

SasSa

Lene

Charlotte

Aija

Marianne

Rikke

Jorunn

Carola

Maissi

Petra
***
Tusen takk til Maria og Hobbyhärven for de nydelige stemplene!
Thank you Maria and Hobbyhärven for the adorable stamps!

5 comments:

Wenche said...

Så herlige motiver!! Og kortene dere har laget er så nydelige.

Klem Wenche :0)

Trine Lise said...

Så nyyyydelige stepler :)
Kjempe fine kort som matcher de flotte stemplene.

God og kreativ helg!

Hanna said...

Åh, så söta motiv!
Superfina DT kort precis som alltid. :o)
Tack för inspirationen!

Kram,
Hanna

travian said...

Thanks!

Unknown said...

These designs are sooo beautiful!!! Thank you so much for using my stamps and creating such wonderful cards with them. Please tell all the designers how talented they are.

Tina Wenke:)